Unul din proiectele mele care ia amploare

Unul din proiectele mele care ia amploare

Revista Iasul Monden

luni, 3 martie 2008

Un nou partid cu un candidat la Primaria Iasului

Astazi am aflat ca Iasul va gazdui filiala unui nou partid.
Este vorba despre un partid de centru. Am aflat si faptul ca au un candidat la Primaria Iasului si ca au deja si sustinatori. Voi pastra anonimatul candidatului cat si al partidului pentru ca asa am promis prietenului meu care mi-a facut cunoscuta aceasta informatie. Ce pot sa va mai spun ar fi ca alesul din partea noului partid la Primarie este un om din cultura locala destul de cunoscut. Este un om pe care il cunosc si despre care am doar cuvinte de lauda.

Un comentariu:

Marius Pârciu spunea...

Offtopic
Acelasi nume, un alt ziar: http://www.flacarais.ro.