Unul din proiectele mele care ia amploare

Unul din proiectele mele care ia amploare

Revista Iasul Monden

duminică, 27 ianuarie 2008

Am revenit....



Dupa o pauza de cateva luni am hotarat ca este momentul sa revin in presa. Din pacate proiectul  meu media a fost omorat de un prieten bun alaturi de care am crezut ca pot sa imi dezvolt proiectul.  Am facut o pauza si cred ca mi-a facut bine... Ei bine sunt intr-un alt proiect, unul nou, care a fost lansat pe 24 ianuarie, de ziua Unirii. Iasiinfo se numeste si este un nou ziar online local dar altfel...Lucrez cu Loredana care este sefa ziarului. Proiectul Loredanei a luat fiinta odata cu aparitia acestui nou produs media local. 
In final doresc sa mentionez - relax, take it easy -  celor care nu pot dormi noaptea cu gandul ca acest ziar este al primariei sau al primarului etc.

Niciun comentariu: